Welcome To My Itsy-Bitsy Kingdom ! || Follow or Dashboard||

Aug 16, 2012

nak rayaaa dahhhh ^^


hey hey hey .

hai korang , hari ni nak buat short post je . korang tahu ta , aku sedih sgt , baju kurung ak ta siap lg , mybe sabtu nih baru siap . nak nangis rasanyaa T^T

mmg best sembang dgn hg , rupa sembang dgn kayu . baik aku sembang dgn simsimi , ngarut2 dia pun , dia jwp ape yg perlu dijawap -.- tp ta ape lah , sbb kau aku sanggup tunggu , selamat kau cakap mcm tuh , kalau ta , aku ta nak ckp dgn hg dh .. hewhew v(^.^)v

rindu my friends , dh bape hari ta dtg . rindu sgtsgt . korang , meh ar raya umah aku , bole sembang2 , lame ta smbang dgn korang . rindu sgtsgt *nangis smbil merengek*

nnt kita hangout tau baby-2 i semuee . kita gy jalan2 dgn duit penuh di poket . keke :* iloveyouuu . byebye.

-dunaa-



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment