Welcome To My Itsy-Bitsy Kingdom ! || Follow or Dashboard||

Aug 11, 2012

oooohhhh shopping rayaaaaa


hey yo whaddup ?

sikit je lg nak raya dah , bunga api dh beli ke belum ? hehe . harap2 beli tuh byk2 lah , bole belanja aku sikit . hehe , eh , harini nak post something about shopping td dan hari tuh . jom baca .

hey darls ,
first aku nak cerita pasal , letih betul aku semenjak dua menjak tiga menjak empat menjak nih . huahuahua . yg disana bernama alia.s , saya meminta maaf kerana tida menghadirkan diri masa hari jumaat tuh , kemlasan menguasai minda . keke . * begging * oh ya , masa hari khamis hari tuh , pergi shopping raya , tp shopping punya shopping , just dapat long necklace dan eyeliner sahaja . // ya aku memang memilih //

then , tadi pergi shopping lagi , wuhuu , shopping ke area silibin dan GM je . kat area silibin , aku dapat lh membeli sepasang wedges shoes //alaa yg tinggi2 tp lebar tuh// then , prgi GM , nak carik tudung yg comel comel . tup2 dapat tudung yg dua tone warne pink , alaa yg ade manik2 kt ats kpala tuh ? tahu tak ? hehe , bagus lah kalau tahu , kalau ta tahu , search je kat google . kuangkuangkuang .

dlm perjalanan nak carik tudung tadi , ade bnde melucukan tau . aku mengekek je sepanjang jalan uh , aku kn pakai tudung bawal leopard printed warna kuning , then ade lg 3 org pakai tudung mcm tuh . dh mcm satu pasukan lah pulok . haha . tgh jalan2 , tgk2 depan aku ada baby comel mak dia tgh dukung , aku pn tanpa membuang masa , senyum lah kat baby uh , pastu kan , baby tuh senyum balik , ahhh comel gilaaaaaaaaaa :3

oh yaa , td tgh jalan2 , mcm2 ak nk beli tapi alahai , duit lah pulak ta bawak byk , aku nih kalau bab shopping mmg serahkan je kat aku , ak mmg kaki boros . keke , haa , spe yg nak kahwin dgn aku tuh , cepat2 lah kumpul duet ya . thehe . abg aku pulak pergi beli cerita "Mael Lambong" . katanya , nak bantu Zizan uh dapat duit . aku pun okay sahaja . bias aku tuh . kuangkuangkuang . haa , panjang ta post aku kali nih ? hehe , tu lah , spe suruh baca . okay lah . malam nnt , aku post lg satu , aku saje2 je post nih sbb nk membung masa selama 30 minit sbelum berbuka puasa . al-maklum lah , perut dh buat konsert rock so kene la tarik perhatian for something . wee ~

malam nnt nak post sad entry lah . bg berair skit air mata aku nih . keke . so , my hand full with blog and twitter . so i guess smpai sini je lah . assalamualaikum .

-dunaa-



thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment